vrijdag

Verdwaald onder het bed

Sinds een paar weken slaapt onze pleegzoon van ruim 2 jaar in een groot bed.
We waren een paar weken geleden op vakantie en daar stonden op de kinderslaapkamer 2 grote bedden gedekt. Natuurlijk kon ik het kinderbedje uit de kast halen, maar hij wilde niet in dat babybed, maar net als zijn pleegzus van 4 jaar in een groot bed. Want hij was een grote jongen.
Dat ging eigenlijk heel goed. Hij kwam er niet uit en sliep prima.

Dus moest hij thuis ook in een groot bed.
Ook dat gaat goed.
Tot vanavond; hij lag er net een uur in toen ik ineens wat geluid hoorde en daarna huilen wat overging in totale paniek.
Ik ren naar boven, doe de lamp aan en vind het bed leeg.
Het gehuil komt onder het bed vandaan, helemaal aan de kant van de muur. Dus ik moest echt moeite doen om hem er onderuit te krijgen.
Nadat ik hem gekalmeerd had wilde hij gelukkig weer gaan slapen.

Je zal toch uit je bed vallen en de weg terug niet weten! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten